U Zenici su danas, 26. Decembra, 2018.godine u prostorijama IPF u Zenici uspješno odbranile magistarski rad tri kandidatkinje.

Mr. Ahmedina Purković, rad pod nazivom Osobenosti, Poslanikovog, a.s., razvoja socijalnih vještina mladih, mr. Jasmina Camić, rad pod nazivom Utjecaj nastavnika vjeronauke u islamskom odgajanju učenika pod  mentorstvom  prof. dr. Esmira Halilovića i komisijom u sastavu: predsjednik prof. dr. Šefik Kurdić, članovi komisije prof. dr. Izet Pehlić i prof. dr. Nezir Halilović. Te mr. Mina Sakić, uspješno je odbranila rad pred komisijom u sastavu: predsjednik komisije prof. dr.hfz.  Safvet Halilović, član komisije i mentor prof. dr. Nezir Halilović i član komisije prof. dr. Izet Pehlić

Osobenosti Poslanikovog, alejhisselam, razvoja socijalnih vještina mladih, mr. Purković je rad koji je metodom teorijske analize i analize sadržaja nastojao propitati dosadašnji pristupi u razvoju socijalnih vještina mladih, zastupljenosti i uspješnosti postupaka. Poslanikovo, alejhisselam, zalaganje u razvoju socijalnih vještina mladih utemeljen je principima Objave odlikuje se kvalitetom, raznovrsnošću i nadasve uspješnošću ishoda. Uspješnost njegovog, alejhisselam, mentorskog rada ogleda se u nenametanju, već usmjeravanju i oblikovanju umijeća, te konstantnom samounapređivanju. Ovim radom nastoji se dati doprinos poboljšavanju kvaliteta prvenstveno rada budućih mentora sa mladima u razvoju njihovih socijalnih vještina, a time uspješnijem i olakšanom ulasku mladih u društvo te uključivanju u njegov razvoj i napredovanje.    

Utjecaj nastavnika vjeronauke u islamskom odgajanju učenika, mr. Camić rad je koji zavređuje pažnju zbog aktuelnosti teme i primjenjene kvanitativne metodologije istraživanja.  Autentični istraživački rezultati ukazali su na  koliko su  vjeroučitelji svojim znanjem i vještinama, osobnim karateristikama dali pozitivan model za identifikaciju  svojim učenicama , te autoritet koji se dragovoljno slijedi.  Zatim da nastavnici islamske vjeronauke u svojoj praksi se vode demokratskim stilom vođenja nastave. Čime su stekali povjerenje i poštovanje svojih učenika time načinili impakt na njihov islamski odgoj.

Magistarski rad, ‘Efekti primjene saradničkog učenja u nastavi islamske vjeronauke, mr. Sakić je ponudio mogućnost razumijevanja razlika između tradicionalne i savremene nastave putem saradničkog učenja. U radu su prikazani i teoretski obrađeni pristupi učenicima putem tradicionalnog učenja, kao i pristupi nastave orjentisane na učenika putem saradničkog učenja. Rezimiranjem rezultata do kojih se došlo u istraživanju pokazalo se da primjena saradničkog učenja u nastavi daje efikasnije rezultate od tradiconalne nastave, grupni rad je ključ uspjeha kod učenika. Preporuka sadašnjim i budućim nastavnicima za primjenu ovog savremenog načina nastave kako kod predmeta islamske vjeronauke, tako i drugih predmeta.

Sve tri magistrice su nastavnice na predmetu islamske vjeronauke u osnovnim školama grada Tuzle, vrijedne članice Aktiva vjeroučitelja Tuzla.

Arhive

KONTAKT

Prof. Juraja Neidharta

Centrala: +387 (0)32 402 919

Fax: +387 (0)32 402 919

info@ipf.unze.ba

 

 

LOKACIJA

Islamski pedagoški fakultet